| SOA |
| Gepost
door : Jolanda
met ip: 82.93.34.*
Op: 21/04/2006 10:04 |
| Hier berichten over Soa's en HIV |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
derk met ip: 84.87.42* Op: 23/04/2006 13:50 |
|
| ja je kan beter met condoom maar lijkt me geil om een x zonder te doen sjeeeeeeee alleen het gevoel maar ja zelf heb ik niet maar ja je kan beter save gaan maar heb wel gehoord da pijpen geen gevaar is voor aids zonder condoom oke soa maar is dat risico hoog valt dit wel me toch |
|
| Gepost door:
Jolanda met ip: 82.93.34.* Op: 24/04/2006 11:31 |
|
| Tuurlijk is het geiler om sex te hebben zonder condoom, want het gevoel is dan stukken beter. Maar vanwege de stijgende lijn in Soa's en HIV is het vrij dom als je dit zou doen. Het speeksel in je mond breekt wel wat besmetting af, waaronder het HIV virus, maar 100% garantie heb je niet! Anders was ik de 1e persoon waar je alles zonder bij mag doen! Het is en blijft jammer dat die ziektes echte lekkere sex de das omdoen, maar ja...wat is nou belangrijker? Een uurtje hele lekkere sex of voor de zoveelste keer een recept bij de dokter vragen. Die man gaat zich dan ook wel eens afvragen waarom je dit blijft doen, toch? En dames van plezier ( dvp ) hebben nou eenmaal zoveel verschillende contacten dat er echt wel eens een kans in kan zitten dat je bij de dokter op bezoek moet. En misschien nog erger...je vrouw / vriendin ook! Lijkt mij een opgave om aan haar uit te leggen waar zij dat brandende gevoel van heeft hoor. En Derk? Als je meer wilt lezen over wat je allemaal kan krijgen van onsafe sex, kijk dan eens op de homepage - Soa pagina. xxx Jolanda |
|
| Gepost door:
Jolanda met ip: 82.93.34.* Op: 25/06/2006 20:59 |
|
| Bericht op Hookers.nl: Dacht dat je van pijpen geen soa kon krijgen maar dat had ik zwaar mis , na een kweek bleek dat ik gonorroe had en heb daarvoor na een paar antibiotica's eindelijk de juiste kreeg die wel hielp(ciprofloxacine)ook gonorroe is hier al voor 30% resistent tegen. Maar ik wil toch ook even het volgende vermelden om jullie toch (zoals ik)niet allemaal antibioticas in je maag te laten gooien die toch niet helpen want inmiddels is tot mijn grote schrik de bacterie al vaak resistent gebleken bij vele soorten antibiotica,s. je hebt verschillende soorten groepen antibiotica's zoals de: macrolinepreperaten (erythromycine) chinolonpreperaten(ciprofoxacine) cefasporinepreperaten(ceftriaxon) Op de laatste groep is bijna nog geen resistentie waargenomen(cefasporine)en dan heb je het over de antibiotica zoals ceftriaxon (wordt geinjecteerd) Schrijft de arts iets anders voor dan deze laatste groep wijs hem dan op de resistentie voor dit antibioticum. |
|
| Gepost door:
sexjobs met ip: 216.172.135.* Op: 11/04/2012 18:39 |
|
| Bent u op zoek naar een Heer of Dame voor een leuk avontuur. kijk dan op: http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-hoeren/ | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |