| Contact? |
| Gepost
door : Jolanda
met ip: 82.93.34.*
Op: 21/04/2006 22:56 |
|
Iemand die ik ken heeft geen pc, maar wil graag een contactadvertentie plaatsen. Daarom heb ik aangeboden dit te doen voor hem. Hier de contactadvertentie: Ik ben Peter, 58 jaar. Ik ben op zoek naar een lieftallige dame tussen de 40 en 55 jaar, niet rokend. Ik ben niet zo'n liefhebber van tatoeages en piercings op vrouwenlichamen. Het liefste zoek ik een dame die ook mijn maatje kan zijn, het gaat dus niet enkel om sex. Mocht je zelfs een beetje de judosport kunnen beoefenen, zou ik dit toch wel heel erg leuk vinden! Het gaat niet om betaalde dames, ik ben op zoek naar een relatie! Mocht je interesse hebben dan kan je bellen naar het telefoonnummer van Jolanda: [ Telefoon nummer filter ] of mailen naar: jolanda_3469@hetnet.nl Zij heeft mijn telefoonnummer... Ik hoop je spoedig te mogen spreken! Groetjes, Peter |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Gerard met ip: 83.81.158* Op: 30/04/2006 22:15 |
|
| ik zoek eigenlijk ook wel een vrouw voor een heerlijke eerlijke date , ik ben 23 jaar, donkerblond stekelig haar, ik ben 1 meter 96 en weeg zo rond de 90 kg ik heb blauwe ogen, ik ben voor veeeeeeel in dus mail me maar en ik zie het vanzelf wel alvast xxxjes waar jij ze maar wilt xxx gekakootstra@hotmail.com |
|
| Gepost door:
sexjobs met ip: 216.172.135.* Op: 11/04/2012 18:39 |
|
| Bent u op zoek naar een Heer of Dame voor een leuk avontuur. kijk dan op: http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-hoeren/ | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |