| Anale sex |
| Gepost
door : Jolanda
met ip: 82.93.34.*
Op: 29/05/2006 12:28 |
|
Heel veel heren zouden graag eens zelf willen meemaken hoe het is om anale sex te hebben. Ze zijn geen homo of bi-sexueel, maar anale sex kan heel erg lekker zijn! Nou is het zo dat als je het niet gewend bent, dit dus zéér pijnlijk is. Je anus is er tenslotte voor onlasting, of te wel er komt iets uit en er komt nooit wat in Wil jij nou echt dit eens proberen dan raad ik aan om eerst thuis eens te gaan oefenen met een dunne kaars of zo. En in de loop van de tijd gebruik je steeds dikkere kaarzen, welke je ook natuurlijk kan verwisselen met een dildo of aars-plug. Dit is niet in 1 dag geklaard uiteraard, er kunnen zelfs weken overheen gaan...Je aars moet uitrekken en dat kan alleen door oefenen. Gebruik altijd veel goede glijmiddel, dus geen goedkope troep, en smeer ook wat van dat spul op je aars en duw een klein beetje naar binnen. Spuug en vaseline kan je beter niet gebruiken...dat gaat niet soepel genoeg. Wat je zeker níet moet doen is terugtrekken van kaars, speeltje, vinger of penis als je een branderige en pijnlijk gevoel krijgt!! Je kan dan beter even stilhouden of vragen of de gever even niet wil stoten en wacht tot jij aangeeft dat hij/zij/jij door kan gaan. Waarom is dat dan? Voorbeeld: als iemand jou penetreert met zijn penis dan is je aars op normale grote ( klein dus ). Je moet dus even wachten tot je aars bijgerekt is tot de juiste maat van de desbetreffende penis. Bij een vagina gaat dat anders, die rekt direct al naar de juiste grote. Bij het binnenkomen ( dat heb ik ook nog steeds ) van een hele stevige penis kan je een branderig en pijnlijk gevoel krijgen die soms onhoudbaar is. Toch moet je daareven doorheen, want als iemand zijn penis terugtrekt ga je helemaal uit je plaat en heb je een knokpartij van jewelste die niemand wil en is anale sex verder uitgesloten. Dus...gewoon even doorbijten tot dat gevoel weg is en dan kan je er echt stevig tegenaan gaan. Ik weet waar ik over praat Als je bovenstaande doet zoals ik aangeef is anale sex een verruiming in je sexleven, zowel voor de vrouw als voor de man. En is het zelfs als dame mogelijk om hierop een orgasme te krijgen. Als je als dame een anale orgasme wilt krijgen of tracht te proberen te krijgen, dan kan je het beste liggend sex hebben met je partner of cliënt. Ga als dame op je rug liggen en laat de man op zijn zij liggend jou anaal penetreren ( geloof dat ze zoiets lepeltje lepeltje noemen, maar dan iets anders ). Jij legt dan één of beide benen over zijn heup heen en kan hierdoor jezelf clitoriaal bewerken, waardoor een orgasme dus zeker haalbaar is. Voor de man is dit best een vermoeiende bezigheid, want je bent iets beperkt in je stoten omdat je dus op je zij ligt. Maaaaar je hebt zo wel prima uitzicht op het gezicht van de dame en haar borsten. Je kan ook je vingers gebruiken om in haar poesje te zitten, dus veel spannende mogelijkheden Zover het anale gebeuren...nu even het ranzige gedeelte hiervan. Niks is zo waardeloos na het terugtrekken van een object dat er iets aanhangt of dat je een geurtje ruikt. Geloof mij, dat werkt averechts op een erectie. Daarom: schoonspoelen van te voren en dat telt voor iedereen! Hoe kan je jezelf schoonspoelen dan? Ga naar een Etos, een DA of iets dergelijks en koop een vaginale douche ( plastic fles met lange spuit dop ) met eventeel intiem vloeistof daarbij anders gewoon doucheschuim gebuiken, maar ik raad toch die vloeistof aan. Bij de bijsluiter van deze fles staat hoe je het kan gebruiken, met enig verschil dat je het dus nu op een ander plekje gebruikt Het beste doe je dat onder de douche ( wel putdeksel verwijderen hoor ) en het liefst meerdere keren tot je echt geen restanten meer in de put ziet verdwijnen of aan de dop ziet zitten. Je kan dit het beste gehurkt doen en klein beetje spuug op de dop doen voor de 1e keer ( anders doet het pijn ). Bij de 1e spoeling even je aars dichtknijpen en water + vloeistof laten zitten. Je krijgt helaas dan wel diaree achtige buikkrampen, maar probeer zo lang mogelijk vol te houden om niet te gaan drukken. Als je het dan echt niet meer volhoud ( zweet op voorhoofd :rolleyes: zeg maar ) dan hurk je en spuit je alles zo de put in. Voordat je dat doet de fles opnieuw aanvullen met water, geen extra vloeistof er meer bij doen. Heb je de 1e spoeling gehad en ben je even bijgekomen van de krampjes, dan ga je de 2e spoeling doen enz. Dan hoef je niet meer aars dicht te houden, spuit je dus direct al het water eruit. Dit blijven doen tot je niks meer ziet. Wel bij spoelen de hele dop zover mogelijk naar binnen doen, dan neem je dus ook de achteraanliggende ontlasting mee. En als alles klaar is even de put nakijken of er niets achtergebleven is, gaat anders zo ruiken hihihi. Heel veel succes en ergens ook een beetje sterkte
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Richard met ip: 84.87.81.* Op: 28/08/2010 19:21 |
|
| Prima uitgelegd wil het ook proberen Groetjes Richard |
|
| Gepost door:
Hans met ip: 94.211.13* Op: 07/09/2011 16:30 |
|
| Kaarsen? je zou moeten weten dat dit een dom advies is... Alles wat er niet voor ontwikkeld is niet in je aars steken! Dus daarmee doel ik vooral op dingen die kunnen afbreken, splinteren etc. Anders kon het wel eens een heel genant bezoekje worden aan de eerste hulp! | |
| Gepost door:
JAMIE met ip: 188.188.86* Op: 11/01/2012 23:46 |
|
Is toch niet zo gezond, die anale spoelingen met produkt die je zelfs bij de apotheek kunt halen gebruik je best niet dagelijks, ook gewone anale douche kan een en ander onverwacht teweeg brengen, schade aan de sluitspieren, darmwandschade, darslijmschade, bloedingen, infectie, in het beste geval krijg je een IBS. ( voor de rest van je leven ) Zelf heb ik nog nooit genoten van anale sex, en geloof me ik heb wat lullen gehad, 12 jaar geleden heb ik mijn gaatje dan verboden toegang gemaakt... Namelijk aambeien door al dat gestoot op een plek die er eigenlijk niet voor gemaakt is, na aambeien en je doe maar verder mag je rekenen op een ferme trombose daar beneden en zo'n operatie wil je niet hebben. Een darmscheuring kan je best ook vermijden...Anale sex is lekker ??? Stimulatie van de prostaat, man vergeet die troep, er is niets zo ongezond als je prostaat geregeld te laten melken, er lopen er nu veel rond met prostaatproblemen door al dat anaal gewip, dus weer een probleem bij. Lekkage's vooraan, problemen achteraan... Grote dikke lange lullen zijn wellicht waawh maar een kleine smalle kan veel meer en beter genot geven als je dan toch een lul in je kont wilt, het is de kunst met je piemel de ander anaal te stimuleren, de kunst, niet de lul !!! Ik heb geruineerde konten gezien waar een Porsche in kan, lelijk, gruwelijk en invalide voor de rest van hun leven. Manueel en oraal stimuleren kan nog lekkerder zijn... of wel word gewoon top, dan verniel jij zijn kont, maar als je hem lief hebt ... doe niet aan een ander wat jezelf niet wil...
|
|
| Gepost door:
sexjobs met ip: 216.172.135.* Op: 11/04/2012 18:41 |
|
| Bent u op zoek naar een Heer of Dame voor een leuk avontuur. kijk dan op: http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateur-hoeren/ | |
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |